Video Digital (Cont)




1.Vaig a conectivitat desde el meu movil,activo el bluetooth,espero a que el meu amic face el mateix,vaig a arxius multimedia,selecciono l'arxiu,selecciono enviar per via bluetooth,selecciono el dispositiu del meu amic,li dono a enviar i ja esta.
2.Defineix:

Códec:Descodificador-codificador:Codifica o descodifica un archiu amb un flux de datos o senyal.
Framerate:Son els fotogrames per segon(FPS) de un video.En un video sol haver 24 fotogrames per segon.
Bitrate:Es la velocitat de transferencia de bits.

Streaming:Es una tecnica de video que tracta de que un usuari graba un video tot el temps que vulgue y un altre usuari pot visualitzar en eixe moment el que estas fent.Amb aquesta tectina no hi ha principi ni fi ya que es el que graba quan el para o quan no.Algunes webs que fan videos de streaming es http://www.xfire.com que fa streaming de jocs de gent que esta jugant o http://www.youtube.com.

Para visualitzar videos DivX y XviD,s'usa AVI.Per a MKV, H264.El reproductor windows media player incorpora tots els codecs.

Aqui he fet una captura del video que m'he descarregat i l'he visualitzat amb el reproductor VLC portable.

0 Response to Video Digital (Cont)

Publicar un comentario